piątek, 10 października 2014

Powitanie

Na początku bloga dobrze by było się przywitać, tak więc:

Witam wszystkich, którzy będą czytać i śledzić tego bloga. Jest to już mój drugi blog. Pierwszy został bardzo zaniedbany i od roku nie pojawiła się na nim żadna notka. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu tematyka oraz to co będzie przedstawiane na blogu.

Jak już jestem po formalnościach, to może będzie dobrze się przedstawić. Mam na imię Piotrek, mam 18 lat (jeszcze i należę do grupy osób, które odejmują sobie lat) i od kilku lat jestem fanem A-Music, głownie C-Pop, K-Pop, J-Pop i J-rock. Chociaż nie pogardzę też K-Indie jak i innymi gatunkami muzyki wywodzącymi się z Azji.Czasami zdarza mi się słuchać "normalnej" muzyki, ale są to tylko wybrane utwory wykonawców lub zespołów, które lubię. Ludzie w Internecie kojarzą mnie najczęściej pod pseudonimami Shock lub Panda. Blog będzie prowadzony przeze mnie i będzie on głównie o tematyce A-Music, życiu fanów w świecie A-Music, jak również będę pisać o sobie jako osobie żyjącej w tym świecie oraz o różnych sprawach osobistych.

Myślę, że takie coś jak na przywitanie wystarczy i mam nadzieję, że Wam się spodobają moje "przemyślenia" jak również i Wy podsuniecie mi jakiś temat, który bym mógł poruszyć.

Na koniec tego posta fajnie by było jakbym podał listę osób i zespołów których jestem fanem i chyba tak też zrobię. Nie wiem kompletnie jak wypisać ich wszystkich więc zrobię sobie odstęp i chyba wypisze ich myślnikami.

- Show Luo
- Jiro Wang
-Aaron Yan
- Bii
- Perfume
- AAA
- ONE OK ROCK
- KARA
- SISTAR
- Wonder Girls
- Super Junior
- After School
- WINGS
- Ladies' Code
- Younha
- Roy Kim
- Seo In Young
- Lee Hyori
- Park Boram
- Amy Winehouse
- Alicia Keys

Mam nadzieję, że wymieniłem wszystkich i powiem, że życie w multifandomie z jednej strony jest straszne, a z drugiej bardzo przyjemne. I tak wiem wyglądam jak fandomowa "dziwka".

P.S. Przez całe pisanie posta tak mnie ciągnęło do napisania chodź jednej emotki, lecz się powstrzymałem, gdyż wg mnie posty bez emotek są lepiej czytelne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz