piątek, 10 października 2014

SM i pociąg odchodzących artystów

Chciałbym poruszyć ten temat bo jest on obecny i dość ciekawy jak na to co się teraz dzieję w K-Pop'ie. A sam jestem fanem artystów z tejże wytwórni.

O sprawie z TVXQ, HanGeng'iem myślę, że nie muszę się rozpisywać. Napiszę chyba o tym co jest w tym roku. Zaczęło się od odejścia Kris'a z EXO. Pamiętam jaki to był ból dla fanów EXO i SM Stan. Pomijam fakt, iż Kris jest jednym z moich ulubieńców z EXO. Dziwnie się z tym można było poczuć, tutaj zaraz miała być trasa koncertowa, a tu nagle takie coś. Wszystko wynikło, że to było w związku ze złym stanem zdrowia Kris'a.

Następną osobą była Sulli. SM broni się w tej sprawie złym stanem zdrowotnym Sulli. Chociaż czy nie jest za tym schowane coś większego? Czy może po prostu Sulli jest zmęczona harmonogramem jaki narzuca im SM i jest wymęczona zabójczymi treningami? A może chce też mieć trochę czasu, aby mieć czas na spotkanie się z rodziną i nie tylko? Niestety to jest mi nie wiadome, gdyż nie zagłębiałem się mocniej w sprawę Sulli.

Po tym pokazały się spod skrzydeł SM Red Velvet. Mam nadzieję, że fani zespołu nie będą mnie źle postrzegać po mojej wypowiedzi na ich temat. Wg mnie dziewczyny zostały szybko złączone w zespół by przykryć sprawę z Kris'em i Sulli. Jako że ich piosenka debiutancka była chwytliwa, łatwo się przyjęły na rynku muzycznym.

Sprawy obecny czyli Jessica i Luhan. Przed tym TTS miały swój comeback. 2 tygodnie później dowiedzieliśmy się, że Jessica nie będzie dłużej członkinią Girls' Generation. Później fan meeting SNSD w Chinach bez jednej z dziewczyn. Jak dla mnie dziewczyny nie wyglądały na prawdziwie smutne i przygnębione z powodu tego co się stało. Wyglądają raczej jakby miały dobrą minę do złej gry.

No i sytuacja, która wstrząsnęła światem K-Pop'u dzisiaj. Luhan odchodzi z EXO. Złożył pozew przeciwko SM o unieważnienie kontraktu z wytwórnią. Czyżby przyczyną był zły stan zdrowia? Nie wiem co o tym sądzić na temat stanu zdrowia skoro do Internetu wyciekały zdjęcia gdzie Luhan czuł się dobrze i aktywnie spędzał czas. A może to poczucie oddzielenia od rodziny i przyjaciół? Jest to bardziej prawdopodobne, gdyż jak było można przeczytać w wielu newsach na ten temat Luhan nigdy nie dostał zezwolenia od SM na wyjazd do Chin by spotkać się ze swoją rodziną nawet kiedy miał wolne od planu zajęć.

W pewnym programie HeeChul zapewnił nas, że SM w tym roku ma dla nas kilka niespodzianek. Teraz te niespodzianki wychodzą i coraz bardziej burzą opinię o SM. Dziękujemy za bycie naszą wyrocznia w sprawach SM dla HeeChul'a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz